Μια υπέροχη εγκυμοσύνη με 12 κινήσεις!

Η εγκυμοσύνη είναι μια μοναδική εμπειρία. Από την πρώτη στιγμή που θα ανακαλύψετε ότι στο σώμα σας μεγαλώνει μια καινούργια ζωή και μέχρι την ώρα που θα υποδεχθείτε το μωρό σας, όλα θα αλλάζουν διαρκώς.

Για να ανταποκριθεί το σώμα σας στις νέες του υποχρεώσεις πρέπει να βάλετε τον εαυτό σας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και να θέσετε ως στόχο σας να περάσετε μια όσο το δυνατόν περισσότερο απολαυστική εγκυμοσύνη.

Διαβάστε 12 πρακτικές συμβουλές για να σας βοηθήσουν να αισθάνεστε άνετα με το σώμα σας και να έχετε καλή διάθεση καθ' όλη τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού προς τη μητρότητα.

1. Πρώτο βήμα: ο γυναικολόγος
Είναι πολύ βασικό να επιλέξετε με σύνεση το γιατρό που θα σας παρακολουθεί στους εννέα μήνες. Βασικό σας κριτήριο πρέπει να είναι όχι μόνο η πείρα και η γνώση του, αλλά και ο χαρακτήρας του. Ο γιατρός σας πρέπει να σας εμπνέει εμπιστοσύνη, πρέπει να μπορείτε να επικοινωνείτε καλά μαζί του και να έχετε τη δυνατότητα και την άνεση να του εμπιστεύεστε όλα όσα σας προβληματίζουν.

2. Κάντε μόνο θετικές σκέψεις
Ο τοκετός είναι η μεγάλη στιγμή για κάθε μέλλουσα μητέρα. Η προσμονή του σας δημιουργεί αγωνία και φόβο, ειδικά την πρώτη φορά. Καλό είναι να απομακρύνετε εξαρχής από το περιβάλλον σας όλους εκείνους που έχουν να αφηγηθούν διάφορες ιστορίες δύσκολων τοκετών. Κάντε μόνο θετικές σκέψεις για τη στιγμή του τοκετού.

3. Φροντίστε το στήθος σας και δυναμώστε την πλάτη σας
Από την πρώτη στιγμή που θα μείνετε έγκυος, το στήθος σας θα αρχίσει να μεγαλώνει. Αυτό το σημείο του σώματός σας χρειάζεται τώρα ιδιαίτερη φροντίδα. Επιλέξτε λοιπόν έναν ειδικό στηθόδεσμο εγκυμοσύνης, προσέχοντας να είναι όχι μόνο άνετος, αλλά και μοντέρνος. Καθώς μεγαλώνει η κοιλιά, η στήριξη του σώματος αλλάζει και αρχίζουν οι πόνοι στη μέση. Μάλιστα, αν κάνετε καθιστική δουλειά διαλέξτε για το γραφείο σας ένα ανατομικό κάθισμα, που ελαφρύνει την πίεση στη μέση σας και επιτρέπει την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στη λεκάνη. Επίσης μπορείτε να δυναμώσετε την πλάτη σας με μασάζ. Καθίστε σε μια καρέκλα με σταθερή ευθεία πλάτη, βάλτε ένα ή δύο μπαλάκια του τένις στο ύψος της μέσης σας και κάντε μικρές κυκλικές κινήσεις.

4. Υγιεινή διατροφή; Μην αγχώνεστε!
Η υιοθέτηση ενός υγιεινού διαιτολογίου δεν πρέπει να υπαγορεύεται από κανόνες που θα κάνουν τις επιλογές των τροφών και την απόλαυση του φαγητού μια δύσκολη και μπλεγμένη υπόθεση. Άλλωστε, τα πράγματα είναι πολύ απλά: αρκεί το καθημερινό σας διαιτολόγιο να περιλαμβάνει τουλάχιστον μία μερίδα λαχανικών, σαλάτα και φρούτα.

5. Ζητήστε περισσότερη τρυφερότητα από το σύντροφό σας
Δείξτε στο σύντροφό σας ότι έχετε μεγάλη ανάγκη από τρυφερότητα και φροντίδα. Άλλωστε κι αυτός δεν περιμένει παρά μόνο ένα σημάδι από εσάς. Αφεθείτε, λοιπόν, και απολαύστε ένα χαλαρωτικό μασάζ στα πόδια, τα χάδια του και την αγκαλιά του, αλλά και το σεξ. Εξάλλου, σύμφωνα με τους ειδικούς, η επαφή και οι τρυφερές στιγμές μεταξύ της μαμάς και του μπαμπά κάνουν πολύ καλό και στο μωράκι, αφού οι κινήσεις στη διάρκεια του ερωτικού αγκαλιάσματος μαλακώνουν τη λεκάνη.

6. Πιείτε στην υγειά σας!
Στη διάρκεια της εγκυμοσύνης πρέπει να πίνετε πολλά υγρά, για να λειτουργούν καλά τα νεφρά σας και να γίνεται σωστά η διαδικασία του μεταβολισμού. Οι χυμοί και το γάλα, βέβαια, είναι ιδανικά για την υγεία σας, αλλά σίγουρα δεν μπορείτε να πίνετε δύο λίτρα την ημέρα, διότι έχουν πολλές θερμίδες. Ωστόσο μπορείτε να πίνετε άφοβα πολύ νερό, καθώς και τσάι, που τονώνει τον οργανισμό σας.

7. Γίνετε ένα με το μωρό σας
Αποκτήστε τρυφερό δεσμό με το μωράκι σας όσο το δυνατόν πιο νωρίς, ήδη από το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης. Αυτό θα σας καθησυχάσει, θα σας εφοδιάσει με θάρρος και σιγουριά και θα ενισχύσει την αντίληψή σας για τις ανάγκες τόσο τις δικές σας, όσο και του μωρού σας. Για παράδειγμα, το μωρό σας αγαπά το ελαφρό λίκνισμα. Καθίστε, λοιπόν, σε μια κουνιστή πολυθρόνα, αγκαλιάστε την κοιλιά σας και χαλαρώστε μαζί του.

8. Αντιμετωπίστε το πρόβλημα τις δυσκοιλιότητας
Οι ορμόνες της εγκυμοσύνης επιβραδύνουν τη λειτουργία των εντέρων, με αποτέλεσμα να υποφέρετε από δυσκοιλιότητα, ενώ τα συμπληρώματα σιδήρου και μαγνησίου, που πρέπει να παίρνετε τώρα, επιδεινώνουν το πρόβλημα. Για να αντιμετωπίσετε τη δυσκοιλιότητα, καλό είναι να καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες (προϊόντα ολικής αλέσεως) και φρούτα, αλλά και να κινείστε πολύ. 

9. Αντιμετωπίστε τις καούρες
Οι καούρες είναι ένα χαρακτηριστικό σύμπτωμα του τελευταίου τριμήνου της εγκυμοσύνης. Η φύση έχει την άμεση και αποτελεσματική λύση για την αντιμετώπισή τους: ανακατέψτε σε χλιαρό νερό ή γάλα τριμμένα γλυκά αμύγδαλα και πιείτε το με μικρές γουλιές.

10. Εξασφαλίστε άνεση τη νύχτα
Ξεχάστε τον άνετο βαθύ ύπνο στους τελευταίους μήνες της εγκυμοσύνης. Στη διάρκεια της νύχτας θα ξυπνάτε πολύ συχνά: είτε για να πάτε στην τουαλέτα, είτε γιατί το μωρό είναι πολύ κινητικό, είτε γιατί οι σκέψεις σας δεν σας αφήνουν να χαλαρώσετε. Προμηθευτείτε ένα μαξιλάρι θηλασμού (θα σας χρειαστεί και μετά τον τοκετό), το οποίο χάρη στο σχήμα του σας επιτρέπει να ακουμπάτε πάνω του την κοιλιά σας και τους μηρούς σας. Καλό και ξεκούραστο ύπνο εξασφαλίζει επίσης και ένα βραδινό μασάζ στα πόδια από το σύντροφό σας με αιθέριο έλαιο λεβάντας.

11. Γλυκά: με μέτρο και χωρίς ενοχές
Τα περιττά κιλά στην εγκυμοσύνη δεν κάνουν καλό ούτε στη γραμμή σας, ούτε στην υγεία σας. Αυτό θεωρητικά το γνωρίζετε, όμως στην πράξη δύσκολα μπορείτε να αντισταθείτε στην τρομερή επιθυμία για γλυκό! Τι πρέπει να κάνετε σε αυτές τις περιπτώσεις; Απλώς, να ενδώσετε στον πειρασμό. Μπορείτε να απολαμβάνετε χωρίς ενοχές ένα παγωτό. Ένα γλυκό που έχει λίγες θερμίδες είναι το ρυζόγαλο, το οποίο μάλιστα είναι και πλούσιο σε ασβέστιο. Γλυκιά γεύση, όμως, έχουν και ο ανανάς και τα μάνγκο, τα οποία εφοδιάζουν τον οργανισμό σας με τα απαραίτητα ένζυμα και επιταχύνουν την πέψη.

12. Επωφεληθείτε από το μπάνιο και φροντίστε τα πόδια σας
Η κοιλιά σας μεγαλώνει και το δέρμα τεντώνεται υπερβολικά σ' αυτή την περιοχή του σώματός σας. Αυτό σας προκαλεί κνησμό. Για να ανακουφίσετε την επιδερμίδα σας και να την κάνετε απαλή και λεία, η λύση είναι ένα μπάνιο με άλατα ή με αμυγδαλέλαιο. Αυτή η καθημερινή ιεροτελεστία βοηθάει πολύ το δέρμα και παράλληλα σας χαλαρώνει και σας χαρίζει ευεξία. Τα πόδια σας στο διάστημα της εγκυμοσύνης επιβαρύνονται πολύ και πρήζονται, αφού πρέπει να μεταφέρουν τώρα μεγαλύτερο βάρος. Επίσης η κυκλοφορία του αίματος γίνεται με δυσκολία, και γι' αυτό μπορεί να εμφανιστούν φλεβίτιδα ή κιρσοί. Για να αποφύγετε τα προβλήματα, πρέπει να κινείστε περισσότερο. Καλό είναι, λοιπόν, να κάνετε βόλτες ή ακόμη και στατικό ποδήλατο (πάντα, βέβαια, έχοντας πάρει τη συμβουλή του γιατρού σας). Μια πολύ καλή άσκηση για την κυκλοφορία του αίματος στα πόδια είναι η εξής: Ξαπλώστε στο πάτωμα, φέρτε το δεξί πόδι τεντωμένο πάνω από το γόνατο του αριστερού ποδιού και κάντε μικρές κυκλικές κινήσεις. Επαναλάβετε την άσκηση με το αριστερό πόδι.

e-max.it: your social media marketing partner

Mommyland.gr

  • Καλωσορίσατε στη χώρα των μαμάδων!

    Στόχος μας, να προσφέρουμε σε όλες τις μαμάδες έμπνευση, δύναμη, γνώση αλλά και να μοιραστούμε εμπειρίες και χρήσιμες πληροφορίες που θα μας συνοδεύσουν σε όλη τη διάρκεια του ξεχωριστού ταξιδιού της μητρότητας!!!

    e-mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

    e-max.it: your social media marketing partner