Τα φρούτα του καλοκαιριού που πρέπει όλοι να τρώμε!

Τα φρούτα του καλοκαιριού τυγχάνει να αποτελούν για ορισμένους και το κύριο γεύμα, τις ζεστές ημέρες. Είναι δροσιστικά, με πολύ νερό και θρεπτικές αξίες.

Ας δούμε αναλυτικά τα φρούτα:

Καρπούζι: 100 γραμμάρια – 20 θερμίδες


Το καρπούζι εκτός από νερό και ζάχαρη που μας προσφέρει, υπάρχει η πεποίθηση ότι δεν έχει άλλες θρεπτικές ουσίες αλλά αυτό λάθος. Το καρπούζι είναι πλούσιο σε βιταμίνη C. Η βιταμίνη C ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, έχει ισχυρή αντιοξειδωτική και αντιγηραντική δράση. Εκτός όμως από την βιταμίνη C το καρπούζι περιέχει και λυκοπένιο, εξίσου ισχυρό αντιοξεδωτικό συστατικό με αντικαρκινική δράση. Επίσης περιέχει βιταμίνη Α και κάλιο.

Πεπόνι: 100 γραμμάρια – 35 θερμίδες